dinja fin

Дињата содржи голема количина вода, а релативно малку калории. Исклучително е богата со витамини и минерали. Содржи висок процент на витамини Ц, Б, бета-каротин, како и калциум, калиум, магнезиум, фосфор, железо и бакар. Исто така, дињата содржи три пати повеќе калиум од лубеницата.

varenapcenka fin

Освен што е вкусна, популарната пченка е и многу здрава, но кога ја готвиме, сите правиме една грешка – од дршката ја отстрануваме пченкарната свила, оние “влакна” кои речиси невозможно е сите да се излупат.

crvenaribizla fin

Поради високата содржина на витамин Ц, исклучително e корисна во борбата против настинки и слободни радикали. Меѓутоа, тоа не е крај на нивните здравствени својства. Проверете што уште можат да направат!

borovinki fin

Мажите и жените немаат исти навики кога станува збор за исхраната и избор на секојдневни намирници.

hrana fin

Најновото истражување утврди кога да се јаде последниот оброк во денот за да ослабете.

temnocokolado fin

Руски експерти препорачуваат да се консумира половина црно чоколадо секој ден, но поделотворно е тоа да го правиме дење, оти тоа е висококалоричен производ што нè прави поенергични и попродуктивни, сметаат докторите.

 

 

SEMM baner MK

Поврзани вести

banerduma

 

 

baner i od veles se moze

E baner

Konsalting Jovevi

 
   
   
   
   

Најново